Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

TINDERSTICKS RETRO PHOTOS!

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω στην προχτεσινή τους εμφάνιση και έτσι μετράω καμιά δεκαετία από τότε που τους είδα τελευταία φορά.Μου είπαν ότι ήταν πολύ καλοί εμένα όμως τίποτα δεν μπορεί να μου βγάλει από το μυαλό εκείνη την συγκλονιστική
και αξέχαστη πρώτη τους εμφάνιση,το 1995 αν θυμάμαι καλά.Ευκαιρία λοιπόν να αναρτήσω για πρώτη φορά δημόσια,μερικές από τις πιό αγαπημένες φωτογραφίες που έχω τραβήξει.



















































































2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

milame gia foveres fotografies!bravo...
margarita

Ανώνυμος είπε...

Ενα θα σου πω RESPECT.Εγω προσωπικα τις βρισκω υπεροχες αυτες τις φωτογραφιες.Νομιζω πως σου εχω πει πως ενα απο τα πραγματα που μ'αρεσουν στο blog σου ειναι οι φωτογραφιες.Τζουλια